Tuesday, October 17, 2006


Duyarım uykusuz bir gecenin titreyen ürpertisinin
Süründüğünü parmaklarımın arasından, ve ay canlı
Kirişleridir mavinin, titreşerek gelen pencere camımdan,
Çingene kelebekleri gibi danseden çevresinde bir kandil alevinin.

Ve bilirmiydin merak ederim
Anlamadım katiyen,
Söylemiş olmana rağmen,
Hiç tahmin etmedim gidecektin, gidinceye kadar.

Gerçek olduğunu söylediğin sözlerin, tahmin etmedim katiyen
Tam demek istediğin olduklarını söylediklerinin, tahmin etmedim katiyen.
Ne kadar ihtiyacım vardı sana bilmedim katiyen
Hiç tahmin etmedim gidecektin, gidinceye kadar.

Sabah gelir ve sabah gider üzüntü vermeden
Ve akşam hatıralar getirir unutamadığım
Boş odalar yankı yapan ben merdivenlere tırmanırken
Ve boş elbiseler perde yapan ve üstüne düşen boş iskemlelerin.

Ve bilirmiydin merak ederim
Anlamadım katiyen,
Söylemiş olmana rağmen,
Hiç tahmin etmedim gidecektin, gidinceye kadar.

No comments: